Commercieel medewerker

Ben jij een commercieel talent, geef jij niet zo snel op en heb je een gevoel voor service? Dan ben jij misschien wel degene die we zoeken! Samen met de klant zoek je de perfecte invulling voor de kleding/PBM wensen van de klant. Aansluitend maak je offertes/calculaties. Daarbij ben je verantwoordelijk voor de juiste wijze van oplevering en nazorg. Je bent accountmanager in de breedste zin van het woord.

Wat zijn jouw belangrijkste taken?

  • Het maken van offertes/calculaties en verwerken van orders
  • Levertijden bewaken
  • Verantwoordelijk voor de juiste wijze van oplevering en nazorg
  • Relatiemanagement (klanten en leveranciers)
  • Nauwkeurig monitoren van kwaliteit en klanttevredenheid
  • Actief benaderen van nieuwe klanten

 

Hoe ziet jouw dag eruit?                                                                                                                               

’s Ochtends begin je natuurlijk met een lekker kopje koffie. Hé, de telefoon gaat. Nu al een klant die belt? Het is nog niet eens 8:00 uur, die is er vroeg bij. De klant belt voor een nieuwe kledingpakket, leuk! Na goed doorgevraagd te hebben beloof je de offerte zo snel mogelijk te versturen. Daarna begin je vast aan het bijwerken van je mail. Je maakt snel nog even een instructie voor de productie-afdeling zodat zij de kleding kunnen bedrukken en controleert een ingevoerde order. Na het maken van enkele offertes is het tijd voor de wekelijkse verkoopvergadering. Voor je het weet is het alweer tijd voor de lunch. ’s Middags bel je mogelijke klanten en werk je de verkoopopvolging van de offertes bij. Buiten begint het echt beter weer te worden. Misschien toch leuk om te opperen die nieuwe softshell in de mailing aan te bieden.

 

Wat breng je mee?

Als commercieel medewerker voel je je thuis in een omgeving waar prioriteiten zich snel afwisselen. Je bent dan ook zeker niet iemand met een afwachtende houding, maar stapt overal proactief op af. Je bent uiteraard commercieel ingesteld, maar je hebt ook oog voor de relatie. Continu streven naar verbetering is voor jou vanzelfsprekend. Verder breng je mee:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding, maar HBO is een pré
  • MBO+/ HBO denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een commerciële functie
  • Nauwkeurig en procesmatig werken
  • Affiniteit met werkkleding en persoonlijke beschermingsmiddelen
  • Ervaring met het werken Exact Globe Next en Synergy Enterprise is een pré
  • De wil om de afdeling verder mee op te bouwen, meedenken wordt erg gewaardeerd

 

Wat bieden wij jou?

Een groeiende betrouwbare organisatie. Wij zijn gespecialiseerd in de levering van bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM). Daarbij werken we met een gedreven, loyaal en ambitieus team in een open en informele werksfeer. Werken bij Zonneveld betekent verder :

  • Een marktconform salaris
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder 25 vakantiedagen
  • De ruimte om te ondernemen en jezelf te ontwikkelen
  • Een leuke baan voor 32-40 uur per week
  • Bij goed functioneren de intentie tot een vast contract

 

Interesse?

Je sollicitatie kun je richten aan personeel@zonneveldvlaardingen.nl . Omdat je sollicitatie door meerdere mensen zorgvuldig wordt beoordeeld, ontvang je binnen twee weken een reactie. Een assessment maakt deel uit van de procedure.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.