Bestel management systeem
Kleding bestellen voor je medewerkers of medewerkers zelf hun kleding laten bestellen? Dit kan bij HKV eenvoudig en snel! Wij bieden jouw bedrijf een gepersonaliseerde omgeving binnen ons bestel management systeem (BMS). Of het nu gaat om het bestellen van bedrijfskleding, PBM of gereedschappen het is allemaal mogelijk. Het systeem is zeer eenvoudig in gebruik en het biedt tal van mogelijkheden om het proces naar jouw wensen in te richten.
HKV is continu op zoek naar mogelijkheden om jouw bestelproces zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. Een belangrijk onderdeel hiervan is ons gepersonaliseerde klantenportal; het Bestel Management Systeem (hierna BMS).
Een greep uit de mogelijkheden:
- Het BMS wordt in jouw eigen huisstijl opgemaakt wat voor herkenning zorgt bij je collega’s.
- Een vooraf afgesproken pakket wordt beschikbaar gesteld. Het pakket kan bestaan uit zowel kleding, PBM’s als gereedschappen.
- Gebruikers kunnen op diverse niveaus inloggen, denk hierbij aan afdeling HR, teamleiders en dragers.
- Per functie is in te stellen welk pakket beschikbaar gesteld wordt.
- De personen krijgen een persoonlijk budget waarmee besteld wordt.
- Dit budget wordt periodiek uitgekeerd.
- De website biedt daarnaast de mogelijkheid om retouren te registreren.
- Voor HR 24/7 inzicht in het kledingpakket en bestellingen door collega’s.
- Mogelijkheid om persoonsgebonden artikelen toe te voegen, denk hierbij aan allergie of aangepaste schoen.
- Ook is het mogelijk om artikelen per periode te bestellen middels een minimale of maximale hoeveelheid / validatie.