Veelgestelde vragen

Bestellen & leveren

Wij doen onze uiterste best om de levertijd zo laag mogelijk te houden. De gemiddelde levertijd van een herhaal bestelling met personalisatie is 8 werkdagen. Als wij de artikelen op voorraad hebben is dit meestal sneller.

Is voor uw bestelling geen personalisatie nodig? Dan is de levertijd ervan afhankelijk of het een voorraad artikel betreft of niet. Voorraad artikelen kunnen we dezelfde of uiterlijk volgende dag verzenden. Overige artikelen hebben een levertijd van ca 2-5 werkdagen.

Als je bestelling naar uw huisadres wordt verzonden krijgt u hier in de meeste gevallen een e-mail met een track and trace code van. De enige uitzondering hierop zijn de bestellingen die via SLS worden verstuurd. Wij leveren op huisadressen via PostNL, leveringen aan bedrijfsadressen gaan via GLS.

Wij leveren orders vanaf €250,- excl. BTW gratis. Orders onder de €250 kunnen gratis bij ons worden afgehaald. Uiteraard kunnen wij uw orders onder de €250 ook via een pakketvervoerder aan  u leveren, de verzendkosten bedragen dan €7.50.

Bestelling via e-mail: U krijgt binnen 1 dag na het plaatsen van de bestelling een bestelbevestiging via e-mail. Wij vragen u deze goed te controleren.

Bestelling via klant specifieke webshop: na het plaatsen van de bestelling krijgt u direct een bestelbevestiging. In sommige gevallen is een goedkeuring van een leidinggevende nodig. De bestelbevestiging ontvangt u dan pas nadat de bestelling is goedgekeurd.

Retourneren

Artikelen die niet gepersonaliseerd zijn kunt u tot ten minste 30 dagen retourneren op voorwaarde dat de kleding schoon, ongedragen en in originele verpakking retour wordt ontvangen. Kleding die is gepersonaliseerd door middel van een bedrukking, borduring of vermaking kunnen wij helaas niet retour nemen.

Artikelen die niet gepersonaliseerd zijn kunt u tot ten minste 30 dagen retourneren ,op voorwaarde dat de kleding schoon, ongedragen en in originele verpakking retour wordt ontvangen. Kleding die is gepersonaliseerd door middel van een bedrukking, borduring of vermaking kunnen wij helaas niet retour nemen.

U kunt de artikelen op eigen kosten retourneren. Vraag voor u dit doet wel even een retourformulier aan voor bij de artikelen in de doos. Zo weten wij bij binnenkomst dat de zending van u komt. U kunt het makkelijkste een retourformulier aanvragen via info@zonneveldvlaardingen.nl of door contact op te nemen via tel: 010 248 85 55.

Wij hebben dan de volgende informatie van u nodig:

  • Bedrijfsnaam
  • Voor + achternaam
  • Ordernummer
  • Welke artikelen u wilt retourneren
  • Hoeveel artikelen u wilt retourneren

Wij sturen u automatisch een bericht zodra uw retourzending is ontvangen.

U kunt uw artikelen retourneren naar:

Zonneveld Vlaardingen BV
Beugsloepweg 22
3133 KV Vlaardingen

Zodra wij uw artikelen hebben ontvangen worden uw punten binnen 2 werkdagen teruggeschreven in uw webshop. Als u aangegeven hebt graag een vervangend artikel te ontvangen is dit ook het moment dat wij deze voor u gaan bestellen via uw account.

Klachten

De medewerkers van Zonneveld Vlaardingen doen hun best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u klachten heeft over de producten of de dienstverlening. Wij horen graag waarover u ontevreden bent.  Zo kunnen wij samen naar een oplossing werken.

Heeft u een klacht? Dan verzoeken wij u vriendelijk om met deze klacht via e-mail op info@zonneveldvlaardingen.nl aan de afdeling klantenservice door te geven. Ook kunt u binnen openingstijden langskomen in onze showroom in Vlaardingen. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht – voor zover mogelijk – op te lossen. Wij zullen uw klacht binnen 2 werkdagen dagen na ontvangst beantwoorden.

Klantspecifieke webshops

U kunt uw wachtwoord gemakkelijk zelf resetten. Klik op het inlogscherm op wachtwoord vergeten. Door het invullen van uw e-mailadres en uw gebruikersnaam wordt er een e-mail gestuurd met daarin een link voor het resetten van uw wachtwoord.

Tip: Het kan voorkomen dat deze e-mail in uw ongewenste e-mail/spam terecht komt. Vergeet hier niet te kijken als u de e-mail niet heeft ontvangen.

Als u alleen uw wachtwoord bent vergeten kun je makkelijk een nieuw wachtwoord opvragen met de ‘wachtwoord vergeten’ knop op het inlogscherm. Als u ook uw gebruikersnaam kwijt bent is dit helaas niet mogelijk. Je kunt een e-mail sturen naar info@zonneveldvlaardingen.nl met daarin het verzoek om nieuwe inloggegevens. Vergeet niet daarin het bedrijf waarvoor u werkt en uw voor- en achternaam te vermelden. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met de webshop afdeling via 010-248 85 55. Zij helpen u graag verder.

Hoewel wij natuurlijk ons best doen om de webshop 24/7 draaiende te houden kan het voorkomen dat er een foutmelding naar voren komt. Laat het ons vooral weten via info@zonneveldvlaardingen.nl of neem telefonisch contact op met de webshop afdeling via 010-248 85 55. Zij helpen u graag!

Iedere webshop wordt op de wensen van de klant gemaakt. Bent u een medewerker en staat het artikel wat u zoekt niet in de webshop? Dan kunt u het best contact opnemen met uw leidinggevende. Mocht u als inkoper graag een extra, al geoffreerd, artikel toegevoegd zien in de webshop? Laat het ons vooral weten via info@zonneveldvlaardingen.nl of neem telefonisch contact op met de webshop afdeling via 010-248 85 55. Zij helpen u graag verder.

Tip: vergeet niet te melden of het artikel ook nog voorzien moet worden van een logo!

Als uw bestelling op uw huisadres geleverd wordt maar het adres klopt niet (meer) kunt u in de opmerkingen uw nieuwe adres invullen en vervolgens de bestelling plaatsen.

Wij passen dit dan gelijk voor u aan in onze administratie. Bent u verhuisd en wilt u alvast uw adres in onze administratie laten wijzigen? Laat het ons weten via info@zonneveldvlaardingen.nl onder vermelding van uw naam en het bedrijf waar u voor werkt, of neem telefonisch contact op met de webshop afdeling via 010-248 85 55. Zij helpen u graag!